Secretaressedag 2018 - Brainpower

Secretaressedag 2018 - Brainpower

Secretaressedag 2018 is op donderdag 19 april gevierd met een bijeenkomst in denieuwebibliotheek in Almere. Door de samenwerking van de Rabobank Almere, RNC Events, denieuwebibliotheek en de NVD is het thema BRAINPOWER vormgegeven op diverse manieren.

Meer dan 80 secretaresses, ondersteuners, assistants en begunstigers luisteren, na het openingwoord, naar de lezing van Daphne Feller van BrainExplainers over het uitbreiden van functies van je brein, hoe je een goede mindset creëert voor jezelf en je omgeving en hoe je onderzoekt welk deel van de dag jouw brein het beste werkt. De deelnemers doen vervolgens enthousiast mee aan de workshop stoelyoga door Sandra van Bilzen. Het plenaire gedeelte wordt afgesloten met een mini-masterclass LinkedIn/Socal Selling door Aruna Gopal, waarin zij vertelt hoe je jezelf via diverse social media (nog) beter profileert als je een nieuwe baan of nieuwe klanten zoekt en daardoor je dromen realiseert.
Als laatste vertelt Dana Venema, bestuurder van de regio Noord-Holland Flevoland, enthousiast over wat de NVD voor haar leden organiseert en kan betekenen en nodigt van harte uit om via onze site en nieuwsbrieven op de hoogte te blijven van onze bijeenkomsten.
Het officiële gedeelte wordt afgesloten met het bekendmaken van de uitslag van de winactie: Bente de Jongh mag met 11 collega’s een workshop stoelyoga volgen van Sandra van Bilzen.
 
De deelnemers verzamelen zich vervolgens in de hal waar een groepsfoto wordt gemaakt. In het Nieuwscafé, dat speciaal voor de middag exclusief in gebruik is, wordt vrolijk nagepraat onder het genot van een drankje en heerlijke hapjes en worden oude banden aangehaald en nieuwe gesmeed. Bij het vertrek ontvangen de deelnemers een goed gevulde goodiebag en een heerlijke brainshake voor de terugweg.

Organisatoren

Wij danken Anita, Babs, Bianca en Rosalinda voor de voorbereidingen, de gastvrouwen van het ROC voor hun assistentie en de sponsoren voor hun bijdragen aan een geslaagde bijeenkomst.
Fotocredits: Les Adu Photography

Organisatoren