VIP night in het Cobra Museum

Succesvoller met LinkedIn? Bijna zeker als je deze workshop volgt, die door Diane van Est van “PuurSocialSales” op 15 november wordt gegeven! Dat is de prikkelende aankondiging voor deze bijzondere VIP-night. 

Cobra Museum

Een kleine 50 deelnemers krijgt een gastvrije ontvangst door Denise van der Schaft en het regioteam kan trots de nieuwe banner laten zien. Na het openingswoord van Dana, waarbij naast de leden ook de gasten en nieuwe begunstigers van harte worden verwelkomd, starten we de avond met een rondleiding over de expositie Een Ontembare Kracht, die als ondertitel heeft “Het kind als inspiratiebron voor Cobra en kunst van nu”. De expositie gaat meteen meer leven, als je uitleg krijgt over het hoe en waarom van de kunstenaars en je wordt gewezen op details, die je zelf makkelijk over het hoofd ziet of bijvoorbeeld niet herkent. De rondleiding wordt afgesloten met een mini-workshop wensdiertje knippen en vouwen, gebaseerd op het werk van een van de exposerende kunstenaars, Nicolas Paris. Al sinds jaar en dag is Cobra “het museum dat kookt”. Vanuit de eigen keuken in huis en bereidt door de fantastische chef-kok, genieten de aanwezigen vervolgens van een walking dinner van hoge culinaire standaard.. Tijdens het eten wordt er, zoals altijd, veel contact gezocht met bekende en nieuwe gezichten.

De workshop

De groep neemt hierna plaats rond het scherm, waarop Diane van Est voorbeelden projecteert van een LinkedIn profiel en aan de hand van het profiel geeft zij tips en tricks hoe je je eigen LinkedIn profiel naar een hoger niveau kunt tillen. Wat tips van de avond:  https://www.photofeeler.com/ hier kun je jouw profielfoto uploaden om te laten beoordelen: hoe komt jouw foto over op anderen. Eerst zelf een aantal keer stemmen op andere foto’s en daarna merk je dat ook jouw foto wordt beoordeeld op professionaliteit. Voor het kiezen van teksten op je LinkedIn profiel kun je via www.google.nl/trends woorden invoeren en krijg je synoniemen te zien, die beter “scoren"bij bv zoekopdrachten. Op die manier ben je makkelijker te vinden voor bv recruiters. Durf 15 skills te benoemen en laat ze onderschrijven. Laat aanbevelingen schrijven door bv collega’s: het advies van Diane is om er minimaal drie te plaatsen onder je profiel, waarvan een maximaal een jaar oud is. Wanneer je foto’s van internet haalt: kijk eerst op www.unsplash.com de foto’s die daarop staan zijn vrij van auteursrechten. Goede momenten om berichte te plaatsen zijn donderdag 11.00 en 16.00 u e de zondagochtend om 11.00 u. 

Afsluiting

De avond wordt afgesloten in de Waterzaal, waar Denise en haar team van harte worden bedankt voor de genoten gastvrijheid en Diane een attentie ontvangt voor het verzorgen van de leerzame workshop. Nieuwe leden Shirley en Miranda krijgen het welkomstgeschenk. En de komende bijeenkomsten worden genoemd, waarbij wordt onthuld dat Chateau Marquette de locatie is voor de nieuwjaarsbijeenkomst in januari. Bij het afscheid ontvangen de deelnemers een rijkgevulde goodiebag met de brochure van de tentoonstelling Een Ontembare Kracht, die nog tot 17 februari 2019 is te zien, een prachtig “koffietafelboek” Miró & Cobra en een boekenlegger van het Cobra Museum. De link naar de vlog van de Business Vloggers is inmiddels online.

Sponsoren

Wij bedanken onze sponsoren van deze VIP-night:
Cobra Museum
Puur Social Sales