Managen mailbox en agenda wordt kinderspel!

Managen mailbox en agenda wordt kinderspel!

Op 30 oktober organiseren regio's Utrecht en Zuid-Holland gezamelijk op een bijzondere locatie midden in Nederland een workshop ‘Managen mailbox en agenda wordt kinderspel!

Programma

Het programma voor deze avond ziet er als volgt uit:
17.30 uur   : ontvangst met een hapje en een drankje
18.00 uur   : welkom door Janneke Welvaart (regiobestuurder)
18.10 uur   : rondleiding locatie
18.30 uur   : workshop
20.30 uur   : diner/buffet
21.45 uur   : afsluiting

Workshop

Het managen van jouw mailbox en agenda wordt kinderspel!
Outlook is het meest gebruikte programma om jouw mail, agenda en takenlijst te beheren. Velen zijn bekend met de basisprincipes van Outlook, maar er kan zo veel meer en vaak ook veel handiger dan je gewend bent!
 
Om een zo hoog mogelijk rendement uit deze workshop te halen, willen wij het programma graag afstemmen op de behoeften en wensen van de deelnemers. Hiervoor kun je de a la carte lijst downloaden, invullen (kruis maximaal 10 onderwerpen aan) en retourneren aan Reineke Wels.

Inge Verweij (AVK)

De workshop wordt gegeven door Inge Verweij (AVK). Inge is een bevlogen en enthousiaste trainer/coach van waaruit de gezamenlijke passie leeft om het werk op kantoor slimmer, sneller en leuker te maken met bestaande of nieuwe hulpmiddelen. Inge heeft veel affiniteit met secretariaten en alle daaraan verbonden processen om efficiënter te werken. Het geeft haar grote voldoening om cursisten verder te mogen helpen in hun ontwikkeling, inhoudelijk of persoonlijk, in teamverband of 1-op-1, als verdieping of als korte workshop.
 
“Ik ontmoet jullie graag tijdens de Outlook-workshop waarin ik jullie zowel het Clean-Inbox principe als handige tips & trics leer om nóg leuker en efficiënter te kunnen werken.”

Locatie

Vergaderruimte of conferentieruimte in Woerden nodig? Op zoek naar faciliteiten voor een training of cursus in Midden Nederland? De 3 centraal gelegen vergaderzalen van de HALL bieden ruimte aan groepen tot 220 personen. Onze ZAALLen bieden de ideale omgeving voor een effectieve meeting, motiverende brainstormsessie of een grote presentatie. Het terras is dé plek om tussendoor frisse energie op te doen en je hoofd leeg te maken.

The Hall - zaal 1
The Hall - zaal 2

Kosten en inschrijven

Ben je NVD-lid? Dan kun je je te zijner tijd aanmelden via de 'schrijf je in' button boven aan deze pagina. Houd je gebruikersgegevens bij de hand en kies één van de opties. Let op! De aanmelding sluit op vrijdag 26 oktober.
 
Kom kennismaken met de NVD, misschien is een lidmaatschap iets voor jou!
Directie- en managementondersteuners die lid willen worden van onze vereniging, zijn van harte welkom en kunnen zich als gast aanmelden via de 'schrijf je in' button boven aan deze pagina. Kies vervolgens voor 'registreren' en 'gast’. Als gast mag je maximaal twee bijeenkomsten bijwonen, daarna verwachten en hopen wij dat je lid wordt van onze vereniging. Besluit je tijdens een kennismakingsbijeenkomst lid te worden en teken je ter plaatse het inschrijfformulier? Dan ontvang je de eigen bijdrage van deze avond retour!
 
De eigen bijdrage bedraagt € 17,50 voor leden en begunstigers en € 22,50 voor gasten. Betaling kan uitsluitend per bank op IBAN NL87 ABNA 045.16.46.126 t.n.v. NVD regio Utrecht, o.v.v. je naam en de datum van deze bijeenkomst. Na ontvangst van je betaling is je aanmelding pas definitief.
 
Bij afmelding na 26 oktober en bij no-show zijn we genoodzaakt de eigen bijdrage in rekening te brengen. Dit geldt ook voor gasten.

Contactpersoon
Contactpersoon voor deze bijeenkomst is Reineke Wels.

Sponsoren

Logo AVK