Toekomst van de virtual assistant

Toekomst van de virtual assistant

Op dinsdag 10 maart verzorgen Mariëlle Elsing en Mirelle Petit van Welles! Office Academy de workshop de Toekomst van de virtual assistant. De mogelijkheid om te voldoen aan de veranderende vraag in ondersteuning. Tijdens deze avond leer je meer over de mogelijkheden van dit sterk groeiende vak.

Wij worden deze avond warm welkom geheten bij het artistieke Inntel Hotels Art Eindhoven. 

Inschrijfknop (002)

Programma

17:30 - 18:00 uur Ontvangst
18:00 - 19:00 uur Welkomstwoord regiobestuurder en rondleiding locatie
19:00 - 20:00 uur Diner
20:00 - 21:45 uur Interactieve en inspirerende workshop Welles! Office Academy
21:45 - 22:15 uur Netwerkborrel

Over de workshop

De NVD wil als enige vakvereniging voor directie- en managementondersteuners meegaan met haar tijd. De afgelopen decennia is met grote regelmaat geroepen dat het vak van een (directie)ondersteuner verdwijnt. Niets is minder waar blijkt; de rol van ondersteuner is nog steeds onverminderd nodig. Wel is de invulling van de functie veranderd en er worden andere competenties gevraagd zoals: situationeel helpen, meer samenwerken, optimalistisch in plaats van perfectionistisch, vanuit eigen kracht opereren, communicatief sterk en kunnen beïnvloeden, dirigent en sparringspartner. Duidelijke keuzes maken en jezelf kunnen profileren. Ontzorgen op hoog niveau! 

Andere organisatievormen
Tegenwoordig worden andere organisatievormen gekozen vanuit de behoefte om efficiënter en flexibeler te kunnen werken. De grens tussen ‘allemaal zelf doen’ en ‘centraal laten doen’ schuift verder op, waarbij die centrale plek binnen of buiten de organisatie kan liggen. Denk hierbij aan poolsecretariaten, servicedesks, freelance medewerkers, notuleerservice of Virtual Assistants.
Het beroep Virtual Assistant is in opkomst. Een Virtual Assistant ondersteunt kleine ondernemers en midden en kleinbedrijven bij de dagelijkse werkzaamheden. Hierbij kun je denken aan agenda- en emailbeheer, onderhoud website en social media, ondersteuning financiële administratie, organiseren van evenementen, etc. Al die zaken waar ondernemers geen tijd of geen zin in hebben, maar wel moeten gebeuren. Door het ontzorgen van de ondernemer kan deze zich meer bezighouden met zijn of haar passie.
​Mariëlle Elsing en Mirelle Petit van de Welles! Office Academy, verzorgen een opleiding voor startende Virtual Assistants en delen hun ervaringen tijdens deze Regiobijeenkomst. Tijdens het interactieve deel van de workshop worden al jullie vragen beantwoord. 

Nog een klein stukje geschiedenis: Mariëlle en Mirelle zijn in 2015 gestart met hun onderneming Elle Office Support. Zij werken dagelijks voor een groot aantal ondernemers als Virtual Assistant. De ervaringen die zij opdoen als Virtual Assistants én de toenemende vraag van aankomende Virtual Assistants om informatie, hebben ertoe geleid dat deze kennis is omgezet in de opleiding voor startende Virtual Assistants. 

Marielle en Mirelle

Over de locatie

Inntel Hotels Art Eindhoven is een 4-sterren art hotel, gelegen in het artistieke centrum van Eindhoven. Een groot deel van de unieke kamers en suites ligt in de, in 1909 gebouwde, monumentale Philips fabriek de Lichttoren, waar vroeger de eerste lampen werden gemaakt en getest.
Inmiddels omgetoverd tot een artistiek en modern hotel met een industrieel karakter, waar geen enkele kamer hetzelfde is! De prachtige 4 meter hoge plafonds in de Loft kamers zijn kenmerkend voor het industriële karakter van het hotel. Kunst, historie en design ontmoeten elkaar in dit hotel.
Inntel Hotels Art Eindhoven is uniek gelegen in het bruisende centrum van Eindhoven. Op loopafstand van de leukste restaurants, winkels, art galeries en musea. Ook het Station Eindhoven, Philips Stadion (PSV) en Design District Strijp-S zijn om de hoek. Genoeg te ontdekken in de levendige stad Eindhoven!
Inntel Hotels heeft respect voor mens en milieu en draagt graag bij aan de zorg voor een gezonde planeet en mooie samenleving. Met het programma Surprisingly Sustainable werkt de hotelgroep naar een duurzame toekomst.

Eind-bar-1030x687

Inschrijving en kosten

Ben je NVD-lid? Meld je dan aan via de 'schrijf je in' button bovenaan deze uitnodiging. 
De administratie voor deze bijeenkomst organiseren we deze keer via Easydus. Dus alles rondom jouw aanmelding ziet er deze keer wat anders uit dan je van ons gewend bent.

De eigen bijdrage bedraagt € 17,50 voor leden/begunstigers en € 22,50 voor gasten. Betaling voor deze bijeenkomst kan uitsluitend via iDeal. Na je aanmelding word je direct doorgestuurd naar de betaalomgeving van iDeal/Sisow. Na ontvangst van je betaling is je aanmelding pas definitief en ontvang je een kwitantie.

Kom kennismaken met de NVD, misschien is een lidmaatschap iets voor jou!

Directie- en managementondersteuners die lid willen worden van onze vereniging, zijn van harte welkom en kunnen zich als gast aanmelden via de 'schrijf je in' button boven aan deze pagina. In het formulier kun je aangeven dat je als gast komt. Als gast mag je maximaal twee bijeenkomsten bijwonen; daarna verwachten en hopen wij dat je lid wordt van onze vereniging. Besluit je tijdens een kennismakingsbijeenkomst lid te worden en teken je ter plaatse het inschrijfformulier? Dan ontvang je de eigen bijdrage van deze avond retour!

Let op! De aanmelding sluit op 3 maart 2020.
Bij afmelding na 3 maart 2020 en bij no-show ben je de eigen bijdrage nog steeds aan ons verschuldigd. Dit geldt ook voor gasten.

Contactpersonen

Deze bijeenkomst wordt georganiseerd door Marianne de Proost en Delphine Béguin.