Veelgestelde vragen

 Ik heb een nieuw bankrekeningnummer. Hoe kan ik dit wijzigen?

Stuur een mail aan
Wij passen je gegevens voor je aan.

 Mijn wachtwoord werkt niet. En nu?

Het wachtwoord is hoofdletter- en spatiegevoelig. Check eerst of je echt geen spatie te veel hebt staan.  Zeker als je het wachtwoord vanuit je mail kopieert kan dit gebeuren.
Lukt het nog niet?
Vraag dan een nieuw wachtwoord aan via .

 Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

Log in via Mijn NVD.
Klik vervolgens op Gegevens wijzigen aan de rechterkant in het blokje Mijn gegevens.
Scroll naar beneden totdat je bij Mijn inloggegevens komt.
Klik op wijzigen en pas je wachtwoord aan.
Let op: vergeet niet om onderaan op bevestigen te klikken.

 Ik ben mijn wachtwoord vergeten. En nu?

Klik op wachtwoord vergeten onder aan het invulveld bij inloggen.
Vul je e-mailadres in en je ontvangt per mail een nieuw wachtwoord.

 Ik krijg een foutmelding bij het inloggen, en nu?

Om je te kunnen helpen, willen we graag weten welke foutmelding je krijgt, zodat we het probleem voor je kunnen oplossen.
Maak een printscreen en stuur deze aan , dan gaan wij ermee aan de slag.

 Ik ontving een factuur, maar heb al betaald. Kunnen jullie dit nakijken?

Stuur een mail aan met je bankrekeningnummer en de datum waarop de betaling is afgeschreven. Onze administratie kijkt het voor je na. Je ontvangt z.s.m. een reactie van ons.

 Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar kan niet inloggen.

Het duurt maximaal 1 uur voordat je met je nieuwe inlogcode kunt inloggen.

 Wij hebben Sterpakket 1. Hoe kan ik informatie over onze onderneming op het begunstigersportaal plaatsen?

Stuur uw informatie aan . Wij zorgen ervoor dat de juiste informatie op onze website wordt geplaatst.

 Kan ik een factuur krijgen voor mijn deelname aan de bijeenkomsten?

Bij een regionale bijeenkomst dien je het bedrag zelf over te maken naar het juiste rekeningnummer.  Je ontvangt tijdens het evenement een kwitantie.

 Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Klik op ‘Mijn NVD’ en vervolgens op de optie ‘Wachtwoord vergeten? ‘ Vul je e-mailadres in en je ontvangt een nieuw wachtwoord. Let op: het duurt maximaal 1 uur voordat je met het nieuwe wachtwoord kunt inloggen.

 Waarom moet ik altijd inloggen om mij aan te melden voor een bijeenkomst?

Je gegevens zijn gekoppeld aan ons ledenbestand. Zo hoef je bij het aanmelden niet steeds dezelfde gegevens in te vullen. Met een paar muisklikken ben je aangemeld voor de bijeenkomst.

 Kan ik de naam van mijn werkgever aanpassen?

Jazeker!
Hiervoor moet je wel eerst de gegevens van je oude werkgever verwijderen.
Daarna kun je de gegevens van je nieuwe werkgever invullen.
Klik hier om te zien hoe dat moet. 

 Ik ben ingelogd maar ik kan mij niet aanmelden. Wat moet ik doen?

Wanneer cookies uitstaan in jouw browser, kun je problemen hebben met inloggen op het besloten deel van de website.  Hieronder een uitleg van de meest gebruikte browsers hoe je dit kunt instellen:
 
Apple (iMac, iPod, iPhone, iPad) en andere Safari gebruikers.
Safari -> preferences -> security -> accept cookies: always
Safari -> voorkeuren -> privacy -> blokkeer cookies: kies nooit
 
Firefox
Ga naar opties -> Privacy -> cookies van derden accepteren altijd
 
Internet Explorer
Ga naar internetopties -> tabblad privacy -> zorg ervoor dat instellingen voor internetzone op minimaal normaal staat.  

Chrome
Ga naar instellingen -> klik op geavanceerde instellingen weergeven -> klik onder privacy op instellingen voor inhoud -> Zorg dat deze optie aan staat: Toestaan dat lokaal gegevens worden ingesteld (aanbevolen) en de rest onder Cookie uit.

1
2
3

 De iDeal-betaling is gestopt, kan ik de eigen bijdrage zelf overmaken?

Ja, dat kan.
Maakt het verschuldigde bedrag over op NL05 ABNA 0421 0786 34 t.n.v. Ned.Ver.van directie- en managementondersteuners. Vermeld hierbij de datum van de bijeenkomst en je eigen naam. 



Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op!